Jak wykorzystać chatboty i wirtualnych asystentów w kontakcie z klientem? Czy roboty odbiorą nam pracę? Już 10 kwietnia odbędzie się konferencja “Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta”.
Chatboty, self service? Nie wszyscy znają znaczenia tych słów. Tymczasem są to terminy z którymi obcujemy na co dzień. Wspomniane chatboty kierują sklepami internetowymi i udzielają wszystkich wymaganych informacji, podczas wirtualnej rozmowy z konsultantem.
Dzięki temu firmy mogą szybko i efektywnie identyfikować klientów, którzy doświadczają zakupowych problemów Biura obsługi w dużej części zostały zastąpione automatycznymi konsultantami, a człowiek powoli staje się tam tylko dodatkową opcją. Szacuje się, że systemy oparte o sztuczną inteligencję pomagają skrócić czas obsługi nawet pięciokrotnie. Wirtualni doradcy popełniają też mniej błędów podczas odpowiadania na zapytania klientów i mogą prowadzić proaktywne interakcje z klientem. Dobrze działająca obsługa klienta jest jednym z kluczowych czynników pozwalającym firmom osiągnąć przewagę konkurencyjną i finansowy sukces.
Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta
Polski Instytut Rozwoju Biznesu zaprasza na konferencję “Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta”, która odbędzie się 10 kwietnia 2019 roku w Warszawie, w Centrum Bankowo – Finansowym Nowy Świat.
Kto wystąpi podczas wydarzenia?
Prelekcje podczas wydarzenia poprowadzą m.in.:
- Marta Zięba-Szklarska – Dyrektor ds. Rozwoju w Europejskiej Federacji Doradców Finansowych
“Future in finance services. Co zrobisz gdy stracisz pracę przez Roboty – śmierć i narodziny nowej kariery zawodowej.”
(Wraz z zakończeniem głównych aspektów regulacji rynku finansowego, otwiera się przestrzeń, dla banków i innych instytucji finansowych, do dalszego rozwoju. A co z pracującymi tu ludźmi, ich ogromną wiedzą oraz kwalifikacjami? Co w dobie zanikania zapotrzebowania na usługi finansowe dostarczane przez specjalistów, pośredników i doradców finansowych? Kto przetrwa, a kto zmieni swoją profesję? Co robić i jak myśleć by dostosować się do zmieniającego się rynku?) - Tomasz Witt – Menadżer Obsługi Multikanałowej – Santander Bank Polska S.A. Wraz z Patrykiem Goździkiem – Team Leaderem Zespołu Doradców Klienta – Santander Bank Polska S.A.
“Technologie biometryczne w bankowości”
(- Czym jest Biometria?
– Czy Biometria może budować biznes?
– Czy Biometria to kolejny gadżet?
– Czy Biometria to przyszłość?) - Iwona Muskalska – Direct Interactions Chapter, Customer Experience Centre of Expertise, ING Bank Śląski
- dr inż. Olga Sobolewska– Katedra Systemów Zarządzania, Wydział Zarządzania, Politechnika Warszawska
„Gdzieś musi być lepiej”, czyli cierpienia optymalizacji
(Prelegentka przedstawi ewolucję rozwiązań wspierających zarzadzanie organizacjami, a także zastanowi się nad rozwiązaniami aktualnie stosowanymi w organizacjach.
Poruszane w trakcie wystąpienia zagadnienia:
– optymalizacja pracy i kosztów
– metody optymalizacji i rozwiązania IT wspierające zarządzanie organizacją
– wiedza w zarządzaniu
– współczesne trendy w rozwoju ICT na podstawie Gartner’s Hype Cycle 2019
– pytanie – co dalej – inteligencja sztuczna vs. Naturalna) - Wojciech Ogórek – Starszy Architekt, Pion Tech / Departament Architektury i Strategii IT, ING Bank Śląski
„AI w Banku ING”
(Po krótkim wstępie – co w ogóle rozumiemy pod pojęciem AI w ING, pokazane będą dwie grupy tematów:
1. Fundamenty – czyli w jaki sposób promujemy i budujemy środowisko w którym rozwiązania bazujące na takich „technologiach”/”trendach” jak Sztuczna Inteligencja mogą w łatwy sposób powstawać i być rozwijane (będzie trochę o organizacji, podwoziu technologicznym, zarządzaniu backlog-iem spraw AI itd…)
2. Zastosowania – czyli dość zgrubnie (niestety czas L ) o tym gdzie w Banku i do rozwiązywania jakich problemów używamy mechanizmów które można określić mianem Sztucznej Inteligencji.) - Magdalena Żyta-Wójcik– IT Architect, ING Bank Śląski
“Od chatbotów do wirtualnego asystenta – jak chatboty wpływają na Twoje procesy”
(- Jak skutecznie wdrażać rozwiązania wykorzystujące AI
– Jak zbudować zespół chatbotowy
– Jakie wyzwania stoją przed wdrażającymi chatboty.)
Podczas konferencji poruszane będą następujące zagadnienia:
- komunikacja czatowa i telefoniczna
- chatboty
- self service
- optymalizacja kosztów i pracy
- analiza i rozpoznawanie mowy
- wirtualni asystenci
- bezpieczeństwo danych
- aspekty prawne
Grupą docelową wydarzenia są przedstawiciele instytucji finansowych, firm ubezpieczeniowych, operatorów telekomunikacyjnych, zakładów produkcyjnych i przemysłowych, działów e-commerce oraz portali internetowych. Dla wyżej wymienionych osób udział jest bezpłatny.
Rejestracja – http://pirbinstytut.pl/index.php/rejestracja-ai
AI Business jest patronem medialnym wydarzenia.