X

Zapisz się na darmowy newsletter
AI Business

Bądź na bieżąco z możliwościami sztucznej inteligencji w biznesie. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

Już wkrótce konferencja „Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta”

Jak wykorzystać chatboty i wirtualnych asystentów w kontakcie z klientem? Czy roboty odbiorą nam pracę? Już 10 kwietnia odbędzie się konferencja „Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta”.

Chatboty, self service? Nie wszyscy znają znaczenia tych słów. Tymczasem są to terminy z którymi obcujemy na co dzień. Wspomniane chatboty kierują sklepami internetowymi i  udzielają wszystkich wymaganych informacji, podczas wirtualnej rozmowy z konsultantem.

Dzięki temu firmy mogą szybko i efektywnie identyfikować klientów, którzy doświadczają zakupowych problemów Biura obsługi w dużej części zostały zastąpione automatycznymi konsultantami, a człowiek powoli staje się tam tylko dodatkową opcją. Szacuje się, że systemy oparte o sztuczną inteligencję pomagają skrócić czas obsługi nawet pięciokrotnie. Wirtualni doradcy popełniają też mniej błędów podczas odpowiadania na zapytania klientów i mogą prowadzić proaktywne interakcje z klientem. Dobrze działająca obsługa klienta jest jednym z kluczowych czynników pozwalającym firmom osiągnąć przewagę konkurencyjną i finansowy sukces.

Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta

Polski Instytut Rozwoju Biznesu zaprasza na konferencję „Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta”, która odbędzie się 10 kwietnia 2019 roku w Warszawie, Centrum Bankowo – Finansowym Nowy Świat.

Kto wystąpi podczas wydarzenia?

Prelekcje podczas wydarzenia poprowadzą m.in.:

  • Marta Zięba-Szklarska – Dyrektor ds. Rozwoju w Europejskiej Federacji Doradców Finansowych
    „Future in finance services. Co zrobisz gdy stracisz pracę przez Roboty – śmierć i narodziny nowej kariery zawodowej.”
    (Wraz z zakończeniem głównych aspektów regulacji rynku finansowego, otwiera się przestrzeń, dla banków i innych instytucji finansowych, do dalszego rozwoju. A co z pracującymi tu ludźmi, ich ogromną wiedzą oraz kwalifikacjami? Co w dobie zanikania zapotrzebowania na usługi finansowe dostarczane przez specjalistów, pośredników i doradców finansowych? Kto przetrwa, a kto zmieni swoją profesję? Co robić i jak myśleć by dostosować się do zmieniającego się rynku?)
  • Tomasz Witt – Menadżer Obsługi Multikanałowej – Santander Bank Polska S.A. Wraz z Patrykiem Goździkiem – Team Leaderem Zespołu Doradców Klienta – Santander Bank Polska S.A.
    „Technologie biometryczne w bankowości”
    (- Czym jest Biometria?
    – Czy Biometria może budować biznes?
    – Czy Biometria to kolejny gadżet?
    – Czy Biometria to przyszłość?)
  • Iwona Muskalska – Direct Interactions Chapter, Customer Experience Centre of Expertise, ING Bank Śląski
  •  dr inż. Olga Sobolewska– Katedra Systemów Zarządzania, Wydział Zarządzania, Politechnika Warszawska
    „Gdzieś musi być lepiej”, czyli cierpienia optymalizacji
    (Prelegentka przedstawi ewolucję rozwiązań wspierających zarzadzanie organizacjami, a także  zastanowi się nad rozwiązaniami aktualnie stosowanymi w organizacjach.
    Poruszane w trakcie wystąpienia zagadnienia:
    – optymalizacja pracy i kosztów
    – metody optymalizacji i rozwiązania IT wspierające zarządzanie organizacją
    – wiedza w zarządzaniu
    – współczesne trendy w rozwoju ICT na podstawie Gartner’s Hype Cycle 2019
    – pytanie – co dalej – inteligencja sztuczna vs. Naturalna)
  • Wojciech Ogórek – Starszy Architekt, Pion Tech / Departament Architektury i Strategii IT, ING Bank Śląski
    „AI w Banku ING”
    (Po krótkim wstępie – co w ogóle rozumiemy pod pojęciem AI w ING, pokazane będą dwie grupy tematów:
    1. Fundamenty – czyli w jaki sposób promujemy i budujemy środowisko w którym rozwiązania bazujące na takich „technologiach”/”trendach” jak Sztuczna Inteligencja mogą w łatwy sposób powstawać i być rozwijane (będzie trochę o organizacji, podwoziu technologicznym, zarządzaniu backlog-iem spraw AI itd…)
    2. Zastosowania – czyli dość zgrubnie (niestety czas L ) o tym gdzie w Banku i do rozwiązywania jakich problemów używamy mechanizmów które można określić mianem Sztucznej Inteligencji.)
  • Magdalena Żyta-Wójcik– IT Architect, ING Bank Śląski
    „Od chatbotów do wirtualnego asystenta – jak chatboty wpływają na Twoje procesy”
    (- Jak skutecznie wdrażać rozwiązania wykorzystujące AI
    – Jak zbudować zespół chatbotowy
    – Jakie wyzwania stoją przed wdrażającymi chatboty.)

Podczas konferencji poruszane będą następujące zagadnienia:

  • komunikacja czatowa i telefoniczna
  • chatboty
  • self service
  • optymalizacja kosztów i pracy
  • analiza i rozpoznawanie mowy
  • wirtualni asystenci
  • bezpieczeństwo danych
  • aspekty prawne

Grupą docelową wydarzenia są przedstawiciele instytucji finansowych, firm ubezpieczeniowych, operatorów telekomunikacyjnych, zakładów produkcyjnych i przemysłowych, działów e-commerce  oraz portali internetowych. Dla wyżej wymienionych osób udział jest bezpłatny.

Rejestracja – http://pirbinstytut.pl/index.php/rejestracja-ai

AI Business jest patronem medialnym wydarzenia.


Porozmawiaj z nami o sztucznej inteligencji
Dołącz do grupy "AI Business" na Facebooku

Newsletter
AI Business

Bądź na bieżąco z możliwościami sztucznej inteligencji w biznesie.
Zapisz się na bezpłatny newsletter.



Najnowsze artykuły - AI sztuczna inteligencja