Jeśli coś nie wyświetla Ci się poprawnie, otwórz newsletter w przeglądarce.
 
 
 
 
Sztuczna inteligencja od IBM będzie pamiętać swoje błędy
 
 
IBM opracował algorytm sztucznej inteligencji, który może uczyć się na bieżąco, w czasie rzeczywistym, dzięki zastosowaniu rozwiązania przypominającego pamięć wirtualną. Czy oznacza to, że sztuczna inteligencja już niedługo wejdzie na nowy, nieznany dotąd poziom?...
 
 
fot. Metal grany przez sztuczną inteligencję
 
Metal grany przez sztuczną inteligencję
Kwi 25, 2019
 
„Dadabots” to zespół, który koncertuje w obrębie serwisu YouTube 24 godziny na dobę. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że repertuar metalowego zespołu jest w całości tworzony przez algorytm sztucznej inteligencji....
 
 
 
fot. Kontrolę nad błędami Firefoxa przejmuje sztuczna inteligencja
 
Kontrolę nad błędami Firefoxa przejmuje sztuczna inteligencja
Kwi 19, 2019
 
Mozilla, aby poradzić sobie z napływem raportowanych błędów przez użytkowników, stworzyła specjalne narzędzie BugBug, które ma za zadanie usprawnić proces naprawiania błędów....
 
 
 
fot. Sztuczna inteligencja powinna być zgodna z prawem, etyczna i solidna
 
Sztuczna inteligencja powinna być zgodna z prawem, etyczna i solidna
Kwi 11, 2019
 
Wygląda na to, że już wkrótce firmy korzystające ze sztucznej inteligencji będą musiały szczególnie zadbać o środki zapobiegające nadużyciom. Komisja Europejska zaprezentowała bowiem nowe wytyczne dotyczące AI....
 
 
 
fot. Ile wydamy na sztuczną inteligencję w 2019 roku?
 
Ile wydamy na sztuczną inteligencję w 2019 roku?
Kwi 4, 2019
 
Najnowszy raport International Data Corporation (IDC) wskazuje, że inwestycje i wydatki na sztuczną inteligencję w 2019 roku wyniosą 38,5 miliarda dolarów, z czego 5,2 miliarda dolarów w Europie....
 
 
 
fot. Manifest na Rzecz Polskiej Sztucznej Inteligencji
 
Manifest na Rzecz Polskiej Sztucznej Inteligencji
Kwi 2, 2019
 
Politechnika Poznańska opublikowała Manifest na Rzecz Polskiej Sztucznej Inteligencji. Jakie są jego cele?...
 
 
 
fot. AI pomoże wybrać perfumy w sklepach Aelia Duty Free Polska
 
AI pomoże wybrać perfumy w sklepach Aelia Duty Free Polska
Kwi 1, 2019
 
Aelia Duty Free Polska wprowadza do swoich sklepów opartą o mechanizmy geolokalizacji i sztucznej inteligencji aplikację The Perfumist. Dzięki niej podróżujący otrzymają rekomendacje zapachowe oraz szybko znajdą idealne perfumy....
 
 
 
fot. Czy polscy dziennikarze boją się sztucznej inteligencji?
 
Czy polscy dziennikarze boją się sztucznej inteligencji?
Mar 30, 2019
 
Jak polscy dziennikarze zapatrują się na rozwój sztucznej inteligencji? Oceniają pozytywnie nadchodzące zmiany czy wręcz przeciwnie, obawiają się automatyzacji i algorytmów, które potencjalnie mogą ich zastąpić?...
 
 
 
fot. Robot zrobi lepszą kawę niż barista?
 
Robot zrobi lepszą kawę niż barista?
Mar 28, 2019
 
Coffee Haus może obsłużyć aż 100 zamówień w ciągu godziny, a jego kawa ma być tak samo dobra, jak ta od najlepszych baristów. Coffee Haus to nic innego jak robot, który został już zainstalowany w siedmiu teksańskich lokalizacjach....
 
 
 
fot. Sztuczna inteligencja Nvidii zamieni szkice w fotorealistyczne pejzaże
 
Sztuczna inteligencja Nvidii zamieni szkice w fotorealistyczne pejzaże
Mar 23, 2019
 
Czy AI zmieni oblicze fotografii? Sztuczna inteligencja Nividii potrafi zmienić szkice w realistyczne fotoobrazy. Wszystko dzięki oprogramowaniu GauGAN....
 
 
 
fot. Sztuczna inteligencja tworzy animację 3D na podstawie jednego zdjęcia
 
Sztuczna inteligencja tworzy animację 3D na podstawie jednego zdjęcia
Mar 5, 2019
 
Tworzenie animacji 3D to czasochłonny i kosztowny proces. Dzięki sztucznej inteligencji produkcja prostych animacji jest możliwa na podstawie zaledwie jednego zdjęcia. Czy wspomniana technologia już wkrótce zawojuje rynek i przestrzeń w muzeach?...
 
 
 
fot. Inteligentni asystenci dla B2B. Jakie oferują korzyści?
 
Inteligentni asystenci dla B2B. Jakie oferują korzyści?
Lut 21, 2019
 
Jakie korzyści dają inteligentni asystenci dla B2B i z jakich rozwiązań możemy obecnie skorzystać?...
 
 
 
 
 
 
Jeśli nie chcesz otrzymywać więcej takich wiadomości kliknij tutaj


Twój adres i dane są bezpieczne w naszej bazie danych.
Nie przekazujemy ich żadnym innym podmiotom.
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych jest Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie, NIP 9451970277. W sprawie danych osobowych możesz kontaktować się z nami pod adresem: office@mediaimpression.pl. Nie przekazujemy Twoich danych żadnym nieuprawnionym osobom trzecim. Siłą rzeczy Twoje dane osobowe są powierzane firmie hostingującej dla nas pocztę e-mail. W każdej chwili masz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Przysługuje Ci prawo dostępu do swoich danych oraz możliwość ich poprawienia przez kontakt mailowy na office@mediaimpression.pl. Wniesienie sprzeciwu jest jednoznaczne z wycofaniem zgody na otrzymywanie newslettera portalu aibusiness.pl, informacji handlowych i marketingowych. Pełna informacja o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych i Twoich prawach z tym związanych znajduje się pod adresem: https://aibusiness.pl/polityka-prywatnosci.

 
Mailing obsługuje freshmail