X

Zapisz się na darmowy newsletter
AI Business

Bądź na bieżąco z możliwościami sztucznej inteligencji w biznesie. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

Nowe podejście do komunikacji i marketingu dzięki AI na przykładzie marki Purios

Czy AI jest w stanie zastąpić człowieka? Oczywiście w wielu przypadkach tak. Pokazuje to doskonale przykład firmy Purios, która zdecydowała się zmienić sposób swojej komunikacji z klientem, posługując się przy tym sztuczną inteligencją.

Zaskoczenie na rynku budowlanym

Sztuczna inteligencja doskonale sprawdza się nie tylko w wielkich firmach o profilach technologicznych. Doskonale udowadnia to marka Purios, związana z branżą budowlaną. Wykorzystała ona AI do możliwości przetłumaczenia materiałów wideo na inne języki obce, w tym francuski czy rumuński.

Jak sami twórczy mówią, wierzą, że ich innowacyjny produkt zasługuje na równie innowacyjny marketing. Jak cel swoich działań wskazują rozwój sprzedaży i zwiększanie świadomości na różnych rynkach zagranicznych i dotarcie do klientów z sektora b2b.

Wideo w praktyce

Wideo zostało nagrane w języku polskim. Jednak marka Purios nie chciała korzystać z opcji napisów lub dubbingu. Stąd zrodził się pomysł wykorzystania sztucznej inteligencji, która w odpowiedni sposób będzie modyfikowała mimikę aktora, tłumacząc tym samym film dobrej jakości na inne języki obce. Zabieg ten było możliwy dzięki współpracy marki ze studiem z Londynu, którego założyciele trafili na listę “30 under 30” Forbesa.

Takie działanie to pierwszy krok do tego, aby inne marki również mogły dostrzec potencjał sztucznej inteligencji. Tym bardziej, że Purios mówi też o szybkim czasie realizacji takiego działania. No cóż! Nic tylko brać przykład z tej firmy zajmującej się branżą pian PUR.

Co to oznacza?

To podejście, jakie proponuje firma Purios jest zupełnie nowym spojrzeniem na marketing i wykorzystanie w nim sztucznej inteligencji. Dzięki nowoczesnym systemom możemy bowiem robić pewne działania o wiele sprawniej i nie rezygnować z dobrej jakości. To wszystko pozwoli dotrzeć również do szerszego grona klientów na całym świecie, przy użyciu niewielkich środków działania. Sama firma, zapytana w komentarzach o koszty odpowiedziała wprost: gdybyśmy podłożyli samo audio, zapewne by było taniej. Jednak nagranie 6, zupełnie nowych produkcji dobrej jakości to koszt o wiele wyższy, niż zaproponowanie współpracy sztucznej inteligencji. Miejmy nadzieję, że takie działania zostaną przez firmy podejmowane coraz częściej. A my ze swojej strony serdecznie gratulujemy takiego rozwiązania firmie Purios.


Porozmawiaj z nami o sztucznej inteligencji
Dołącz do grupy "AI Business" na Facebooku

Newsletter
AI Business

Bądź na bieżąco z możliwościami sztucznej inteligencji w biznesie.
Zapisz się na bezpłatny newsletter.



Najnowsze artykuły - AI sztuczna inteligencja

Send this to a friend