Już za kilka dni meetup o wykorzystaniu sztucznej inteligencji w obsłudze klienta. Zapewnij klientom bogate doświadczenia oraz zautomatyzuj procesy zakupowe w oparciu o AI i chmurę Google.
Jeśli jesteś właścicielem sklepu detalicznego/e-commerce, odpowiadasz za obsługę klienta lub pracujesz w dziale IT w branży retail – możesz dołączyć do spotkania online organizowanego przez firmę FOTC 7 września i poznać narzędzia, które usprawnią Twoją pracę.
Podczas meetupu dowiesz się m.in. jak:
- usprawnić proces obsługi klienta przy pomocy chatbotów, które uwolnią Twoich pracowników od czasochłonnych czynności i pozwolą skupić się na bardziej specjalistycznych, ukierunkowanych działaniach,
- rozwijać produkt i doświadczenia klientów dzięki skalowalnej infrastrukturze chmurowej, która pozwoli poprawić zarówno wydajność Twojej witryny, jak i wrażenia użytkowników,
- zwiększyć sprzedaż w e-sklepie oraz budować lojalność klientów personalizując oferty przy pomocy narzędzia Recommendations AI, które zestawia dane dotyczące zachowań użytkownika z modelami sztucznej inteligencji.
Kto wystąpi podczas wydarzenia?
Na wirtualnej scenie wystąpią: Wioletta Lamot-Majewska z FOTC, Beniamin Gołąbek z Fitly.ai oraz Ewa Gruszka z Google Cloud.
Po wystąpieniach przewidziane sesję Q&A.
Rejestracja
Meetup odbędzie się 7 września, w godzinach 10:00-11:45. Jest on darmowy, wymagana jest jednak rejestracja.
Organizatorem wydarzenia jest firma FOTC.
Pełna agenda spotkania i możliwość rejestracji na stronie: https://bit.ly/3zoDNkO
AI BUSINESS jest patronem medialnym wydarzenia.