INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem podanych przez Ciebie danych będzie Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie (ul. Orląt Lwowskich 8, kod: 31-518);
2. W sprawie danych osobowych możesz kontaktować się z nami pod adresem: office@mediaimpression.pl;
3. Twoje dane (e-mail, historia otwieralności wiadomości) będą przetwarzane wyłącznie na cele marketingowe, w celu przesyłania ci newslettera zawierającego newsy z branży marketingowej, powiadomienia o nowościach w naszej ofercie oraz reklamy podmiotów trzecich, z których utrzymywany jest nasz serwis;
4. Podstawą przetwarzania przez nas Twoich danych jest Twoja zgoda wyrażona w sposób elektroniczny. W każdej chwili możesz cofnąć tę zgodę – klikając w link dezaktywacyjny (zawarty w każdym wysyłanym przez nas e-mailu) lub po prostu pisząc do nas wiadomość;
5. Twoje dane przetwarzamy za pomocą profesjonalnego systemu do e-mail marketingu, więc siłą rzeczy tej firmie zostanie udostępniony Twój adres e-mail;
6. Oprócz powyższego, nie przekazujemy Twoich danych żadnym podmiotom trzecim;
7. Twoje dane będziemy przetwarzać tak długo, jak długo będziesz zapisany do naszego newslettera oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń z tego wynikających;
8. W każdej chwili masz prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub zmniejszenia zakresu, w którym przetwarzamy Twoje dane. Możesz też wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych na cele marketingowe;
9. W każdej chwili możesz żądać przeniesienia swoich danych do innego podmiotu, świadczącego podobną usługę (newsletter);
19. Przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych) co do przetwarzania Twoich danych osobowych;
11. Podanie Twoich danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne jeśli chcesz otrzymywać newsletter (jak wiadomo, bez tego nie możemy wysłać Ci maili 😉
12. Twoje dane nie są przez nas wykorzystywane do podejmowania decyzji opartych na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych, a które mogłyby mieć wpływ na Twoją sytuację prawną lub wywoływać dla Ciebie inne podobnie doniosłe skutki. Używamy natomiast narzędzi do analizowania czytelności naszych wiadomości – w ten sposób staramy się lepiej dostosować treść newslettera do Twoich oczekiwań. Jeśli nie życzysz sobie takiego przetwarzania swoich danych, możesz zawsze wnieść sprzeciw, po prostu pisząc do nas wiadomość.